دیدار معاون توسعه منابع و پشتیبانی و مدیر مالی شهرداری بابل با سرپرست سازمان

مهندس دابوییان: واگذاری امور شهرداری به سازمان ها موجب تسریع در ارائه خدمات می گردد.

ارسال کننده

سید محمد هاشمی

تاریخ ارسال

1398/05/14
   به گزارش روابط عمومی سازمان آرامستان های شهرداری بابل، مهندس دابوییان معاون توسعه منابع و‌ پشتیبانی بهمراه طالب‌پور مدیر مالی شهرداری بابل ضمن دیدار با سید علی رحیمایی سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری بابل به بررسی وضعیت سازمان آرامستان های شهرداری پرداختند.


   در این دیدار مهندس دابوییان گفت: سازمان آرامستان شهرداری، در شرایط بسیار سخت روحی که شهروندان با آن مواجه می باشند، نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات به این عزیزان بکار می گیرد و در کوتاهترین زمان پاسخگوی شهروندان می باشد.
   ایشان در ادامه افزود: رفتار حرفه ایی پرسنل سازمان همراه با صبوری، حوصله و دلسوزی بسیار مورد تاکید است.
   وی گفت: سازمان آرامستان باید با جدیت و‌ مدیریت سیاست های درست و‌ پیگیری مصوبات شورای سازمان، تصمیمات لازم را اجرا نماید و بر آن نظارت داشته باشد.
معاون توسعه منابع و‌ پشتیبانی شهرداری بابل در پایان اظهار داشت: واگذاری امور به سازمان ها و بخش های خصوصی تمرکز شهرداری مرکز بر امر نظارت را بیشتر خواهد کرد و‌ موجب تسریع و رشد شهرداری می گردد.


   در ادامه دیدار سید علی رحیمایی سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری بابل ، ضمن ارائه گزارش از وضعیت سازمان و‌ اقدامات انجام شده گفت: نهایت تلاش خود را جهت بهبود عملکرد سازمان بکار گرفته ایم.
   وی افزود: این سازمان  جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان از تبادل نظر و‌ راهکارهای جدید استقبال می نماید.